dålig uppdatering

hej,
hann inte blogga igår. var på klitterbadet med mamma och min lillebror sen åkte jag hem till lisa. då bestämde vi att vi skulle sova så jag åkte hem och åt och ner till lisa igen. vi hade det mysigt, kollade på familjen annorlunda och sen tog vi kort dom kommer antagligen upp så småningom. om en stund ska jag åka till min farmor och sova där så jag kommer inte ha tillgång till internet på 2 dagar ungefär. men lovar att uppdatera när jag kommer hem och vi ska nog hitta på lite saker där. vi ska åka till gekås, åka pulka och jag ska ta kort. i veckan ska jag nog inte göra så mkt mer kommer va hos farmor idag och imon. torsdag och fredag får jag se.. lördag ska jag fotografera ett dop och det kommer bli jättekul! mitt första fotograferingsuppdrag så jag får hoppas det blir kul! söndag ska jag nog bara ta d lugnt. ha d bra tills vi hörs igen, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback