GOTHIA CUP! ♥

hej,
kom hem från gothia igår men då var jag så trött så då orkade jag inte skriva. men det finns inte så mycket annat än att veckan har varit helt jävla underbar! verkligen något utav det bästa jag har gjort i mitt liv, ett minne för livet.
vi samlades vid ip klockan fyra på söndagen och åkte sedan vidare till göteborg. när vi var framme fixade vi sängar och packade upp och allt sånt. efter vi var klara med det gick vi och åt sen snackade vi och så somnade vi. på måndag spelade vi match mot ett lag från stockholm, den vann vi med 2-0. på kvällen var det invigning, fyfan va häftigt det var!! på tisdagen spelade vi mot ett norskt lag, vi hade hur många chanser som helst och matchen var helt klart våran men vi fick inte in bollen i målet så matchen slutade 0-0. sen på kvällen spelade vi minigolf och åt glass. på onsdagen gick vi upp vid halv 6 och vi skulle möta ett lag från lidköping, den matchen vann vi också med 2-0 så det betydde att vi vann gruppen och vidare till a-slutpspel. på eftermiddagen så var vi på heden, jag köpte en gothia tröja och gothia byxor. på kvällen åt vi pizza, skit gott! på torsdagen skulle vi spela 32-dels final mot ett lag från umeå. matchen var riktigt jämn men tyvärr fick dom en straff och vann md 2-1. det betydde att vi var ute ur gothia, alla var deppiga för att vi skulle åka hem. men vi var grymt duktiga och komma till a-slutspel i gothia cup är inte det sämsta som finns precis. det kändes som vi inte hann med någonting, men vi har träffat massa fransmän, danskar, dansat med brasilianare, dansat med tyska, hittat på en egen dans, skrattat, åkt varma bussar och spårvagnar. veckan har varit helt underbar, kommer aldrig att glömma den!
TJEJER, JAG ÄLSKAR ER. VINBERGS IF ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej :)

Kan du inte lägga ut bilderna du tog? eller skicka dem till mig :P <3

2010-07-24 @ 11:00:19
Postat av: Annie

sv: Tack cornelia! Tack för hela veckan <3

2010-07-24 @ 13:26:30
URL: http://anniethobjornsson.blogg.se/
Postat av: elina

Fy fan, helt klart den bästa veckan i hela mitt liv! Så jävla synd att allt tog slut så hastigt, ett jävla dåligt avslut var det, man kunde ju vart kvar till veckan var slut men det har vart så jävla kul ändå!

Tack <3

2010-07-24 @ 23:17:58
URL: http://elinaramnewall.devote.se
Postat av: Sofie

Tack :)

2010-07-25 @ 00:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback