MAMMAS FÖDELSEDAG!

hej,
mamma fyller år idag så ikväll har vi haft lite kalas för hon och pappa, han fyller den 3 augusti så bäst att ta allt på samma gång. så grattis bästa mamma, älskar dig! ♥ nu ska jag snart sova, är jäkligt trött! imon blir det fotboll och på kvällen dom bästa tjejerna. vi ska grilla, ta kort, spela kubb, tälta och en massa annat skojsigt! ska bli bättre på uppdateringen men det går inte att ladda upp några bilder här på blogg.se men jag vet inte om det är vårat underbara internet? skulle laddat upp vad jag köpte på gekås men det får ni se när det funkar. sov sött, puss.

Kommentarer
Postat av: KAPTEN i landet ingenstans

Det är så ballt när man får text sådär i en bild, fast jag har fortfarande inte kommit på hur man gör. När ja försökte blev det tvärtom ;)



Skulle du vilja hjälpa mig att vinna? Genom att rösta här - http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/july/finalisterna-i-tidnings-tavlingen-1.html?_tmp=3725173ac3a9457c46bcb29fe80df0b115bf3ec3, på mig.. nummer 5, så skulle du göra min dag ljusare!



Tycker du inte om sånthär ber jag om ursäkt och då får du radera den eller något! KRAM och ha en fin kväll.

2010-07-29 @ 11:58:30
URL: http://kaptenstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback