22:19

halluu,
dagen har spenderats med ida och kvällen med lisa. cyklade hem till ida vid 1 och vi skulle egentligen cykla till ljungsjön men det blev dåligt väder, såklart..... men vi hoppas studsmatta, hade picknick, satt vid datan och jag gjorde en ny design till ida, kolla in den här! cyklade hem vid halv 6 och när jag kom hem käkade jag sen kom mathias, cicci och olivia. det var deras bröllop jag fotade, så dem ville kolla på bilderna. sen cyklade jag ner till lisa och vi plockade jordgubbar sen gjorde vi en tårta till hennes bror som fyllde år. sen åt vi självklart den, super god! sen snackade vi lite och efter det cyklade jag hem för jag skulle packa, det borde jag verkligen göra nu men jag skriver ett inlägg för linneas skull :). kommer upp nåt mer inlägg om en stund, puss.
foto & redigering: jag
bara tog någon gammal bild.

Kommentarer
Postat av: idamöller

FYFAN CORNELIA SNÄLLA JAG BER DIG VERKLIGEN TA BORT ELLER KLIPP I ALLA FALL UT MIG DSNÄLLLLLLA !

2010-06-23 @ 00:07:23
URL: http://idamoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback