28/6

tjenis,
kvällen spenderades med lisa, linnea & daniella. vi åt jordgubbar och cyklade/gick runt lite i tröingeberg. en mysig kväll helt enkelt. lite senare kommer ett inlägg som har legat i mitt utkast ett tag upp med min kamerautrustning. hade det på min gamla blogg men så tog jag bort den och då försvann även det inlägget... känner att min blogg har blivit lite tråkig, det kommer komma upp bilder. snart, jag lovar! imon kommer även saknade olivia hit, blir super mysigt! just det, den nya designen är snart klar så den kommer nog upp någon gång denna veckan. nu ska jag strax sova så jag säger godnatt. sov sött, puss.

Kommentarer
Postat av: elin

kan dugöra en sån texten till mig med en som det står godmorgon och den andra natti natti ♥ ?

2010-07-07 @ 22:07:47
URL: http://elinlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback