HEMMA

hallå!
kom hem från lägret vid 11, det var superkul men synd att regnat förstörde allt. var jättetrött när jag kom hem så jag satt vid datan en liten stund och sen somnade jag vid 1 och vaknade vid 4. fast jag är fortfarande trött! nu ska jag lägga över bilderna från kameran och sen ska jag duscha. tänk att det är skolavslutning imorgon? helt sjukt, det ska bli så jävla skönt! vi hörs sen, då kommer även bilderna om det funkar att ladda över. ha det bra, puss.
foto & redigering: jag
UPDATE: DET HÄR INLÄGGET ÄR MITT 2OO:ADE INLÄGG

Kommentarer
Postat av: olivia

taaaaaaack corneliaa!!!! :DD

tack love it ;D

haha, men saknar dig :((LLLLLL)

2010-06-11 @ 12:27:40
URL: http://oliviaaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback