hemma nu

hej,
kom hem från cupen för en timma sen ungefär. jag och daniella gick upp vid kvart i sju och sen åkte vi vidare till oskarström och spelade finalspel i oskarströmscupen. vi gick inte till final utan vi kom 4 efter först straffar och vi vann sen förlorade vi matchen om tredje plats. innan det spelade vi 2 matcher i final gruppspel. det va synd men man kan inte alltid vinna...  jättebra spelat tjejer! men nu ska jag snart packa för ikväll ska jag hem till ida med alla tjejerna, kvällen kommer bli bäst! ♥ men ska inte ha med datan så det blir ingen uppdatering ikväll eller imorgon för då ska jag hem till mormor och morfar för vi har studiedag. ha d toppen, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback