ONSDAG & TORSDAG

hej, kom hem från skolan för en liten stund sen. tänkte bara säga förlåt för den dåliga uppdateringen men när det är fint väder får man ta vara på det! när jag kom hem var det sol och blåste inte men nu är ingen sol och jag hör åska... ikväll blir det match, sjukt sugen på att spela nu! men nu ska jag berätta om dagarna.
ONSDAG: i skolan hade vi orientering på vallarna, vi hann inte göra alla kontroller men det gjorde ingenting. då bestämde vi eller några tjejer att vi skulle cykla till ljungsjön så jag stog och väntade på lisa och linnea men ingen kom så jag cyklade ner till lisa och då visade det sig att inte lina orkade så då ville inte dom andra heller. så jag, lisa, linnea och fanny solade, hade vattenkrig, hoppade studsmatta och då hade vi vattenspridaren under. vi spelade även volleyboll. dagen var riktigt rolig och det måste vi göra om!
TORSDAG: skulle varit ensam med lina men det blev vattenkrig och volleyboll med lisa och linnea. det var med riktigt kul men det var inte lika varmt då så man frös lite men kul var det ändå! på kvällen blev det träning, helt okej fast hade ont i huvudet.
bilder från onsdagen kommer, ska bara lägga in dom men nu ska jag ladda kameran och gå ut och fota lite. hoppas ni orkade läsa! ha det toppen, puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback