måndag

hey, har kollat lite på bb nu på morgonen och bara tagit det lugnt. i fredags var jag på släktkalas hos min kusin som fyllde 20, så grattis till honom! i lördags var jag ute med några av tjejerna och åkte inlines sen badade vi jacuzzi, mysigt! igår var jag hos farmor, fotade lite där och sen på kvällen var jag först i kyrkan och kollade på mina kära vänner som sjöng, seriöst som oseriöst så var det riktigt bra! efter det spelade jag fotboll med lisa, linnea, viktor & anton, sen var vi hos mig en stund. idag bär det av till halmstad med tjejerna för att spela laserdome, kommer bli sjukt kul! sen efter det ska vi äta på stantons antagligen, kommer bli en toppen dag! :) vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback