håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar

ph: weheartit
vi kör på litr snygg inspiration, älskar outiften längst upp till vänster! har egentligen inte så mycket att säga, jag gör inte så mycket på dagarna. går i skolan, åker hem och vilar, pluggar lite och sen åkter jag och tränar. det är la så mitt liv ser ut just nu... imon åker jag ner till stan med lina, sen upp till ullared med mamma och köper skor sen åker jag och spelar match där, sounds good! nu ska jag strax sova, imon hoppas jag på att vakna utan ont i huvudet och utan att jag har skitont i halsen för då blir det att kötta på matchen (lär gör det ändå....) hehe, sovgott allihopa, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback