den tionde maj

min dag har väl varit bra, har varit i skolan, tränat och varit ute i solen. älska vädret, så grymt härligt! som jag sa till er igår så har vi elevens val på vår skola nu och jag har blogga/fota, det är la okej, vi sitter mest vid datorn men det funkar, jag får iaf hålla på med det jag tycker om så det är gött. på lunchen drog jag & lina ner till stan och köpte kebabrulle och sen satte vi oss under ett träd och käka, göttans! imorgon har vi operation dagsverke, det är ett projekt som många skolor i sverige har varje år för att samla in pengar till fattiga länder, om ni inte visste det, haha... så imorgon ska jag ta en låååång sovmorgon sen ska jag städa och rensa maskroser, låter som en skön dag i mina öron. nu ska jag ta och runda av, vi hörs när vi hörs, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Sara

"Och sen satte vi oss under ett träd och käka" , hahahaha söta ! :D

2011-05-11 @ 17:29:54
URL: http://saranorrhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback