tisdag, onsdag, torsdag

tänkte berätta lite om vad som har hänt de senaste dagarna, let's go! i tisdags åkte jag hem till lisa vid lunch, lagade tacos och hade det gött! på kvällen kom daniella, vi kollade lite på film och tog det lugnt, sen sov jag hos lisa. på onsdagen åkte vi ner till stan och fixade lite små saker, bland annat ett nytt sim-kort till min iphone så i onsdags började jag spela en massa wordfeud och satt med min mobil hela dagen i princip, kollade även på film och spelade spel med lisa och daniella. på torsdagen tog jag det lugnt hela dagen och på kvällen stack jag och linis till donken och åt, gött! det var det, hoppas allt är bra med er! vi hörs snart, pussar!

Kommentarer
Postat av: helena

vad fin din blogg är

2012-01-06 @ 21:28:46
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback