Du är mina drömmar

Och så var det onsdag igen. Tre missade skoldagar. Känner att jag ligger lite efter nu men det löser sig, som det alltid gör. Imorgon väntas en kort dag inkluderat ett svårt matteprov. Det får helt enkelt gå som det går. På fredag har jag idrottsprov men det är också den sista dagen innan jag tar höstlov. Ett sjukt efterlängtat höstlov. Så skönt att bara slippa skolan för ett tag. 

 

På fredagkväll inviger jag lovet med mina brudar. Myskväll står på schemat. Perfekt! På lördag smäller det, årets höjdpunkt - Vinbergs IFs årsfest!!! Wiho, så taggad. Börjar dagen med brunch och föreläsning på strandbaden för att sedan titta på herrarnas kvalmatch på fina Vinåvallen och på kvällen väntas fest. Riktigt roligt! Sen i veckan väntas någon fest till, mys med vännerna och pojkvännen, lite fotboll och sen måste jag nog tyvärr trycka in lite plugg med. Men sånt är livet..

 

Imorgon blir det plugg, fotbollsträning och mys hos min pojk. Ska läsa igenom min idrott en gång till nu, men det känns faktiskt ganska bra redan nu, vilket är skönt. Jaja, nu är det dags att lägga plugget åt sidan och sova några timmar. Kände att jag behövde skriva lite innan den dagliga dejten med kudden inleds. Ska bli så skönt att sova nu, helt slut. Sov så gott allihopa, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback