Nothing can ever replace you

Och så var det söndag igen.. Har haft en fin helg med min pojkvän och mina bästa vänner. Fredagen spenderade jag hemma hos Lisa med henne, Linnea, Viktor och Anton. Vi kollade film, snackade och bara hade det allmänt mysigt. Igår hade jag myskväll med min pojke. Köpte lite gottigott och kollade på några filmer. Idag träffade jag mina brudar på Strandbaden klockan halv ett för lite brunch, jävligt goooott. I eftermiddag har jag övningskört med mossan och gått en liten promenad med Linisen. Nu sitter jag hemma hos Ida med några brudar och pluggar lite. Just nu väntar vi på att Partaj ska börja sen blir det en cykeltur hem i mörkret. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback