2013

Hur har ditt 2013 varit?

Det har varit helt jävla fantastiskt. Det bästa året hittills. Har fått uppleva så mycket roliga saker detta år. Trodde inte man kunde hinna med så mycket roligt på bara ett år. Har varit så lycklig och haft så kul i år!!! 

 

Vart reste du under 2013?

I år har mitt resande ägt rum inom Sveriges gränser. Ella ja, förutom en liten tripp till vårt kära grannland Danmark. Jag har under årets gång befunnit mig i fina Stockholm hela tre gånger. Jag har också besökt Helsingborg, Göteborg och Norrköping. Hotellvistelser i två av städerna och festival i en av städerna. Sedan får vi inte glömma den perfekta skidresan i Hundfjället med min pojkvän och hans familj. 

 

 

Höll du några av dina nyårslöften? 

Hade inga direkta nyårslöften och därför behövde jag inte heller hålla några. 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att jag får ha så fina människor runt om mig. Tjugofyra timmar om dygnet. Varje år.  

 

Vad fick dig att må bra?

Alla mina nära och kära. Familjen, vännerna, pojkvännen, släkten, fotbollslaget, klasskamraterna. You name it. Vet inte vad jag skulle gjort utan alla dessa underbara människor. Något annat som fick mig att må bra var helt klart träning och många stunder mådde jag också bra av fotbollen. 

 

Bästa köpet år 2013?

Måste noga säga mina rosa Nike Free 5.0+. Dessa skor är utan tvekan världens skönaste. Snygga dessutom!!! 

 

Din största framgång 2013?

Oj, det är svårt att säga såhär på rak arm men jag får noga säga att fotbollen har varit min största framgång i år. Lyckades göra hela fjorton mål på vårsäsongen och vann därmed skytteligan i laget och hamnade på en trejde plats seriens skytteliga. Desto sämre gick det på hösten men alla har ju sina up and downs.

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

Åh, denna fråga är sjukt svår då det finns så många minnesvärda datum från detta år. Men jag måste nog säga 26 till 30 juni då jag befann mig på Bråvalla med mina allra bästa vänner. Så jävla grisigt men sååå underbart.

 

 

Vilka låtar kommer påminna dig om 2013?

Åh, finns så många bra låtar från i år. Alla Håkans låtar, speciellt från filmen "Känn ingen sorg". Veronica Maggio, Oskar Linnros och Avicii släppte alla sjukt bra låtar. Ride med Lana Del Rey kommer verkligen påminna mig om 2013. Det kommer också Hey Brother och Wake Me Up med Avicii att göra. Det finns så otroligt många låtar som kommer påminna mig om detta underbara år. Svårt att komma på alla dessa låtar just nu. 

 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Den tjugonde mars, som var en onsdag, vaknade jag upp bredvid världens bästa kille. Sedan befann jag mig i skolan i några timmar innan jag fikade med Idisen. Cyklade hem mot Tröingehills där mina kära vänner Linnea och Fanny bjöd mig på kladdkaka. Jag kommer dock inte ihåg vad jag gjorde på kvällen. Bra där, Cornelia!!! Men jag har för mig att jag var hemma med min fina familj och åt något gott.  

 

Var du kär i år?
Om jag var. I världens bästa kille dessutom. Min andra halva. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback