En liten sammanfattning

 
Förra helgen var mycket mysig!!! Fredagskvällen spenderade jag med tre underbara brudar hemma hos Lisa. Kvällen bestod av glasätande och filmtittande. Himla fint!! På lördagen fyllde min älskade Oskar hela nitton år och det firade vi med kalas och en massa tårta, såklart. 
 
 
Min vecka har bestått av fina människor, tränignar och mindre plugg än vanligt. Väldigt skönt!! I måndags var det dags för årets första fotbollsträning. Kallt, jävligt och roligt. Lite blandade känslor där... I onsdags fyllde världens bästa Emma arton år!!! Helt sjukt!! På kvällen firade vi i alla fall hennes födelsedag med god mat och god tårta hemma hos henne. Mysig kväll med alla brudarna!!! 
 
I fredags var jag på bio med fyra babes. Nämligen Adrian, Linnea, Lisa och Viktor. Efter en del velande blev det slutligen lite mat på Donken innan vi såg filmen The Wolf of Wall Street. En låååång men bra film!!! Igår festade jag och fem sköna brudar lite hemma hos Lina innan vi spontant drog vidare till Elias. Jag hade en mycket bra kväll och vid tre somnade jag med min babe bredvid mig. En helt perfekt kväll. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback