En efterlängtad söndag

Imorgon beger jag mig mot varmare breddgrader tillsammans med sex fina tjejer. I en hel vecka ska vi befinna oss på den grekiska ön Rhodos. Kan det bli bättre? Jag skulle inte tro det!!! Vi åker hemifrån strax efter fem inatt och vid två någon gång landar vi på Rhodos flygplats. Åh, vad jag har längtat efter den här resan!!! Nåväl, jag har spenderat denna lördag med min fina Oskar. Vi har bland annat kollat på fotboll, ätit grillat med hans familj och myst till en film. Nu har jag precis sagt hejdå till honom och det var jobbigare än vad jag trodde att det skulle vara... Haha, jag förstår inte, det är ju bara en vecka?! Kär och galen kanske? Hehe... Vi hörs nästa söndag, typ, puss!!!

Kommentarer
Postat av: carro

så fina bilder!

2014-10-16 @ 17:39:08
URL: http://caarrophotograph.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback