En underbar helg

Min fredagskväll blev inte riktigt som planerat men det gjort absolut ingenting. Först var jag som sagt på födelsedagsmiddag hos Johanna med fyra andra brudar. En mycket trevlig tillställning!!! Sedan blev jag spontant upplockad av mina babes Viktor, Lisa, Linnea och Adrian. Planen var väl att bara köra runt lite men det första stoppet blev Donken och det andra stoppet blev i en snödriva... Klockan var alltså ett och vi satt fast i en snödriva på en liten jäkla grusväg... Efter en lång väntan kom äntligen bärgningsbilen och vi fick åka hem och sova. Ett jävla äventyr må jag säga!!! Igår träffade jag två bästisar en stund på förmiddagen och resten av dagen spenderade jag med Oskar och hans fina familj. Kvällen bestod av middag och julklappsspel (ingen kommentar...) hos hans mormor och morfar. Idag umgicks jag lite med Oskar innan det var dags för mig att agera fotograf åt ett gäng fotbollsgrabbar. Kallt men kul!! Imorgon ringer väckarklockan redan vid 06:50 så nu ska jag sova. Godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: linneagulliksson

hahahhaha ''ingen kommentar''

2014-02-03 @ 14:47:15
URL: http://linneagulliksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback