Glossybox

I julklapp fick jag en halvårsprenumeration på Glossybox av Oskar. Jag kommer alltså få sex stycken olika glossybox's hemskickade till mig. En i månaden. Idag jag fick jag hem min andra. Äntligen!!! Det är alltid lika förväntansfullt och roligt att öppna då man inte har en aning om vad som ligger i boxen. Idag innehöll boxen en rengöringssvamp som balanserar PH värdena, en lyxig tandkräm som gör tänderna vitare och stärker emaljen, en mirakelprimer som minskar synligheten av porer, en genomskinlig ögonbrynspenna som fixerar dina ögonbryn till exakt den form du önskar och till slut innehöll den också ett vårdande leave-in balsam med keratin. En helt perfekt present. Puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback