We will be happy after all

Jag befinner mig just nu hemma hos Oskar i väntan på att träningen ska börja. Jag ska dock inte träna då jag är förkyld och hostar som en galning, men jag får väl gå ned och säga hej. Idag slutade jag skolan vid två och sedan hämtade Oskar mig. I eftermiddag har vi bara fikat på en massa gott och tagit det lugnt i soffan, välbehövligt!
 
Annars då? De sista veckorna i skolan har börjat och det är SÅ mycket som ska göras innan jag får ta sommarlov. Ett sista sådant dessutom, det känns faktiskt lite konstigt... Tiden springer iväg och jag förstår inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Men det löser sig, som det alltid gör i slutändan. Nej, nu hade jag tänkt att laga lite mat innan jag beger mig till Vinåvallen. Ha det bra, puss!!!

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

Såå fin!

2014-05-08 @ 18:34:27
URL: http://kasssandra.blogg.se
Postat av: lisa

åh min favorit bloggerska(efter mig själv:P) har bloggat <3333

2014-05-08 @ 23:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback