Tjugosjätte november

Idag har jag bland annat hunnit med en födelsedagsfika med två undebara bruttor samt en lunch på Stantons med mitt hjärta. Först och främst vill jag passa på att, ännu en gång, gratulera min fina vän Linnea på hennes 18-årsdag. För att fira denna dag slängde jag och Lisa ihop lite fika och begav oss till Linnea där vi hade en himla mysig eftermiddag. Ikväll har jag, tillsammans med mina lagkamrater, befunnit mig på Vinåvallen där vi tackade av våra goa tränare som nu har gjort sitt i Vinbergs IF. Det bjöds på smörgåstårta, vilket jag är evigt tacksam för, hehe. Imorgon väntar skola, fotbollsturnering och förmodligen julmarknad, mys. Nu ska jag alldeles strax sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback