En helg i Göteborg

I lördags hade jag och den här underbart fina människan hela två år tillsammans. 24 månader. 730 dagar. Jag kan inte beskriva hur glad jag är för att vi fortfarande hänger ihop. Det finns ingen som honom. Min alldeles egna Oskar. Vi firade i alla fall detta lite smått genom att sova på hotell i helgen. Fredag till söndag. Vi bodde på Scandic Europa, som så många gånger förut. Hotellet är sååå fint och det ligger alldeles intill Nordstan, perfekt läge med andra ord. Vi spenderade våra dagar i de flesta av Göteborgs affärer och jag fick, för en gångs skull, med mig en hel del nytt hem. Vad gjorde vi annars då? Pussades och kramades. Och åt jäkligt god mat. En jättemysig och välbehövlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

era finingar!!!

2014-09-16 @ 21:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback