Rhodos

Nu var det ett par veckor sedan jag, efter en underbar vecka på Rhodos, landade på svensk mark igen. Jag och min fina tjejer badade i turkost vatten, åt god mat, tog vara på varenda soltimme, gick omkring i gamla stan och utnyttjade bargatan till max. Det är svårt att förklara denna resa med bara ett par ord på en liten blogg. Det är faktiskt svårt att förklara resan med ord överhuvudtaget. Jag kommer aldrig att glömma denna galna och magiska vecka som jag gjorde tillsammans med en bunt brudar jag tycker så himla mycket om. Kärlek. Ren jävla kärlek.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så finaa bilder<333 (förutom den på mig) XD. Kram

2014-09-11 @ 08:50:57
Postat av: Gullis

Åh så fint!!!!❤️❤️❤️

2014-09-11 @ 08:51:01
URL: http://linneagulliksson.devote.se
Postat av: Lina

Ååååh! <3 <3 Så mycket kärlek

2014-09-11 @ 09:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback