De senaste månaderna...

...har jag verkligen levt livets liv. Jag har bland annat, tillsammans med Oskar och familjen, åkt skidor i Hundfjället ett par dagar. Jag har fått uppleva den fantastiska staden Barcelona och allt vad den har att erbjuda. En fantastisk vecka med ett gäng sköna människor. Jag har också, tillsammans med de finaste tjejerna, fått vara med om Summerburst i Göteborg. Vilken helg!!! Jag har, som gräddet på moset, även tagit studenten, vilket innebär att jag har fått uppleva så mycket fint - balen, studentveckan och studentdagen. Studenttiden är den bästa tiden i mitt nittonåriga liv, utan tvekan. Jag har även varit i Hallaböke två gånger, en gång för att fira den kommande studenten och en gång för att fira midsommar. I allt detta fina har jag även hunnit umgås massvis med fina människor, både pojkvän och vänner. Jag har pluggade även som en idiot den sista tiden i skolan, men det där med prov och inlämningar kan jag lägga bakom mig nu, åtminstone för ett tag. 
 
Jag har verkligen fått leva livets liv de senaste månaderna. Jag är så glad att jag har fått vara med om allt det här på bara ett halvår. Nu väntar ännu ett halvår fullt av äventyr. Jag tänkte att jag skulle visa lite bilder från ovanstående händelser, men det får bli en annan dag.
 
Nu ska jag, efter två dagars sjukdom, krypa ned under täcket och förbereda mig inför morgondagens jobbpass. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lejsa

big like på detta!!

2015-07-17 @ 07:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback