För jag har tagit studenten

Nu var det dock ett bra tag sedan jag tog studenten, närmare bestämt trettiofyra dagar sedan. Men jag tänkte ändå att det kunde vara kul att försöka sammanfatta denna fantastiska dag i bilder, trots att det är svårt. Det blev en helt perfekt dag, trots min skräckblandadförtjusning till inställning. Här nedan får ni ett gäng bilder som speglar lycka, lycka och återigen lycka.
 
Klockan åtta träffades finaste klassen för ett sista klassfoto.
 
Vi promenerade sedan hem till Felix i strålande solsken.
 
Champagnefrukost hemma hos Felix, med en fin utsikt över Ätran. 
 
Vi fick, efter bland annat betygsutdelning och avslutning med sång, springa ut som sista klass.
 
I folkvimlet möttes jag av världens bästa människor - familj, pojkvän, vänner och grannar. 
 
Flaket var en upplevelse i sig, så GALET roligt!!!
 
Till sist var det dags för min mottagning där god mat serverades, kort knäpptes, glas skålades och presenter öppnades. Tack, tack och återigen tack för allt! Fina människor, speciellt mamma och pappa som jobbade som djur för att förbereda inför den här stora dagen. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Fansan

Åhhhh finaste coco, blir tårögd av glädje när jag kika på dagen.
vi måste sammanstråla snart honey!! <3

Svar: JAAAA ❤️❤️❤️
Cornelia Pettersson

2015-07-17 @ 22:51:59
URL: http://fannyamandanilsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback