Söndagsmiddag

I söndags firade vi världens finaste Lina, ett par månader försent, med god middag på Harrys. God mat och gott sällskap en helt vanlig söndagskväll, vad mer kan man begära? Jag uppskattar tillfällen som dessa så himla, himla mycket!!! Imorgon lyckades jag bli av med mitt pass, vilket innebär att jag är ledig två dagar i rad. Det händer inte så ofta, därför ska det bli extra skönt med lite ledighet. Nu ska jag alldeles strax krypa ned bredvid min Oskar, som jag även tänkte spendera min morgondag med. Puss!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hejsan, ville bara kika in och säga att jag just nu har en 1:a adventstävling på min blogg där du kan vinna tre fantastiska produkter från Fintessgurus Superfood Kollektion! Tävlingen är superenkelt dessutom och endast till för att ni ska få chansen till att vinna en rolig och "tidig julklapp". :)

Ha det så bra!

//nouw.com/100kitchenstories

2015-11-24 @ 02:18:11
URL: http://nouw.com/100kitchenstories
Postat av: a n n i k a

Mums!

2015-11-24 @ 07:53:38
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Tove Lindgren

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Åldersgräns 16 år.
Mvh, Tove

2016-02-02 @ 10:54:17
Postat av: Pappaa

Nu har det varit Söndagsmiddag länge.......

2016-03-12 @ 19:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback