Torsdag

Suseåns mynning, Ringesegård. SÅ FINT DÄR!
 
Imorse vaknade jag av väckarklockan vid halv nio, men jag låg kvar i sängen ändra fram till halv tio. Det blev lite stressigt, men jag hann både med att äta frukost och göra mig i ordning innan jag fick promenera iväg till bussen. Idag började jag nämligen jobba klockan elva, vilket faktiskt är ganska gött då sovmorgon är guldvärt! Jag kom hem igen för ett par timmar sedan och har hunnit äta, städa lite och mysa med Oskar. 
 
Imorgonförmiddag kommer mamma hit för frukost och mys innan jag möter upp Lisa för lunch, fotografering och handling inför Valborgsmässoafton. Det väntas sedan match mot Frillesås framåt kvällen, vilket jag är riktigt taggad för trots att jag har haft lite ont i halsen idag, men det blir nog bra. Nu ska jag sova. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback