AWARD!

http://2.bp.blogspot.com/_B1ple-47ijs/TDxLq5xsqyI/AAAAAAAAAXs/RF2kvoQw_eE/s320/beautiful-blog-award.jpg
awarden fick jag av sara, tack snygging! :)
När man får en sån här award ska man skriva 7 saker om sig själv, 
sen länka 7 andra bloggare som man då själv skickar en award till.


1. jag ska bli fotograf i framtiden!
2. mitt rum blir stökigt en dag efter jag har städat det, jag är inte så bra på att hålla i ordning om man säger så...
3. jag hatar potatismos, det ända som går bra är torggrillens!
4. jag har varit utomlands 2 gånger om man inte räknar med danmark, tyskland & norge.
5. just nu har jag inga idéer överhuvudtaget, därför det är så kass uppdatering.  
6. nu i åttan kommer jag ligga i med pluggandet för att få bra betyg!
7. jag älskar att fotografera, men det visste ni nog redan? :)

jag länkar: lisa, linnea, ida, olivia, yiyi, olivia & kajsa.

REGLER:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. 
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av. 
Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem. 
Skriva 7 intressanta saker om dig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback