30 juni

hey, igår var olivia och dom här hela dagen. vi var på stranden, mysigt. när dom hade åkt hem så åkte jag iväg med min gammel moster och skulle hjälpa henne att hämta två små söta kanin ungar som hennes barnbarn, mina sysslingar ska ha när dom är nere i falkenberg. sen åt vi på donken och sen tillbaka till kaninerna och fixade deras bur. vi kom hem vid 11 kanske, vet inte riktigt. nu ska jag strax klä på mig så ska vi åka upp till farmor och kolla till hennes katt för hon är på semester. sen blir det gekås, var ett tag sen jag var där så det blir nog lite småköp. vi hörs senare, puss.
tänkte visa två par byxor som jag klippte av och gjorde till shorts, blev väldigt nöjd med jeans shortsen.

Kommentarer
Postat av: Claudia

skit snyggt ju :D

2010-07-07 @ 21:10:39
URL: http://claudiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback