NATIONALDAGEN

hallååå!
tänkte börja att säga att vårat internet är ganska okej igen men ibland dör det ur för en stund eller så?! jag har hur mycket bilder som helst för er att visa så förbered er på att bloggen kommer att fyllas med bilder från balen, student, bröllop och blommor med mera. och den dåliga uppdatering beros på att jag har haft fullt upp i helgen, ska berätta om den nu...
FREDAG: skolan som vanligt fast jag slutade tidigare för jag skulle på min kusins student. jag cyklade hem och fixade mig sen åkte en liten del av våran släkt till stan och kollade på när alla studenter sprang ut. efter det åkte jag och min lillebror med våran gammelmoster och hennes man som körde studenter i lastbilen. det var ganska häftigt eftersom man såg allt folk som stog på gatan nedanför, hur mycket folk som helst. såg tex annie och kaltrina, som stog och tog kort + en massa annat folk. sen släppte vi av studenterna vid vallarna och så tog jag lite kort. där träffade jag även olivia, kul att träffa dig! sen cyklade vi hem till mormor och morfar, där ifrån tog vi bilen hem till studenten. där åt vi jättegod mat, spelade fotboll, åt igen och träffade släkten sen åkte vi hem och jag gick och la mig direkt.
LÖRDAG: åt frukost, sen vid lunch stack vi ner till kusinerna och åt mat som blev över från studenten. sen hem och fixa mig lite sen åkte vi iväg på bröllop, jag var inte bjuden utan skulle bara fotografera bröllopet så det gjorde jag på eftermiddagen, det var ganska kul men det är så svårt att få bra bilder i kyrkan men vissa blev det bra ljus på. sen åkte jag hem till mormor och morfar. vi spelade minigolf och sen på kvällen kollade vi på tv och åt godis och chips typ. sen gick jag och la mig, jag somnade väl vid 11 eller nåt.
SÖNDAG: vaknade upp hos mormor och morfar, gjorde oss i ordning och åkte hem sen hoppade jag studsmatta en stund och sen ringde lisa och frågade om jag ville ta kort och det var klart jag ville. så jag cyklade ner till henne sen var vi ute och fotade i två timmar typ och det slutade med över 250 bilder för min del... sen cyklade vi runt lite, haha. sjuktkul!! :D sen ringde linnea och så bestämde vi att vi skulle vara senare på kvällen så jag cyklade hem och åt och sen ner till lisa och linnea igen. hade sjukt kul då med! och nu är jag hemma och ska lägga mig alldeles strax. har mycket att se fram emot den här veckan, det blir fotokurs, läger med bästa klassen, skolavslutning och sannarpsläger. berättar mer om fotokursen i skolan imon och då kommer massa bilder. oj, det blev ett riktigt långt inlägg.. hoppas ni orkar läsa. sovsött, puss.

Kommentarer
Postat av: olivia

åh, cornelia det va jättekul att trääffa dig :D

HOPPAS FAN ATT DET ÄR BRA VÄDER IMON :(

<33

love you hihi :D:D<3

2010-06-07 @ 16:25:34
URL: http://oliviaaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback