sista dagen på sommarlovet

nu skriver jag mitt sista inlägg från sommarlovet 2011, som har varit ett riktigt grymt lov med fina vänner även fast det har varit dåligt väder typ hela lovet men tiden har bara försvunnit, känns som igår eller något vi hade skolavslutning, fast ändå inte... haha, kenpigt! det ska faktiskt bli riktigt roligt och börja skolan igen, få träffa min grymma klass igen, skolan är ju inte det bästa men ändå har man så jäkla kul där! idag har jag varit med linnea, vi gjorde inte så mycket, men det var riktigt kul ändå! sen ikväll har jag bara tränat och packat lite inför imorgon med, det var grymt kul och träna med! nu ska jag sova, för mitt alarm står på 06:00, inte dåligt för att vara mig och ganska ovanligt... men vad gör man inte för sin första dag i 9:an?! hehe, nu ska jag sova, godnatt världen! och just det, bilden ovanför är allt lite pinsam för jag hittar ingen bra bild nu så den får duga sålänge, lär byta den snart ändå!

Kommentarer
Postat av: lisa

alla bilder är jätte fina men älskar verkligen den första och sista, du är sååå beutiful my friend!

2011-08-16 @ 14:41:22
URL: http://lisaabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback