svaren från frågestunden!

är tullbro eller tångaskolan bäst? :p

tångaskolan såklart!

 

vad är ditt nästa kamera inköp?

en helt ny kamera faktiskt, en nikon d90! :)

 

vilka är dina topp-3 favorit bloggar?

åh, den här var svår! men om jag är tvungen och säga får det nog bli: victoria, kenza och isabella, sen har jag förstås en massa andra bloggar som jag läser som är riktigt bra! :)

 

vad är ditt besöksrekord på bloggen?

jag vet inte riktigt men jag har för mig att det ligger runt 350 unika besökare!

 

hur går det med nisas design? du behöver lite pushing :D<3

finnemang vettuuuu :d<3

 

Vad skulle du tipsa för kamera till en nybörjare? :)

nikon d3100 :)

 

hur gör man spegelvända bilder?

jag kan försöka förklara det i ett inlägg om ett tag!

 

vad tycker du om lina johansson? :P XD :P XD <33333333

ingen kommentar...

 

varför blir du arg när jag väcker dig på morgonen?

det är en väldigt bra fråga...

 

hur länge har du varit intresserad av fotografering? :)

ungefär tre år!

 

var ifrån får du din inspiration ang bilderna? otroligt fina bilder, förresten!

för det första, tusen tack! jag vet inte riktigt, jag ser typ bilden framför mig och sen är det bara att ta fotot, haha, låter helt stört men så är det! och sen hittar jag även inspiration på andra bloggar och weheartit :)

 

vilken musik gillar du mest?

jag har väldigt blandad smak, du kan checka in min spotifylista hääääär!

 

i vilket/vilka program redierar du dina bilder i? :)

photoshop elements 6 :)

 

vad har du för en mobil?

en samsung s5230 :)

 

vad får du i vecko/månadspeng?

700 svenska riksdaler i månaden plus lite extra när jag behöver det!

 

sparar du till något speciellt/ vill ha?

just nu är det väl en nikon d90 och ett batterigrepp till den.

 

kan inte du videoblogga någon gång? :D

haha, nej, det skulle inte funka, jag är sämst på att prata med en kamera, haha! :)

 

 

förlåt för det tog sådan tid för att få svaren men jag har inte hunnit,

men tack så mycket för alla frågor! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback