sometimes you care about a person to much that not even the truth can change ur mind

tjenixen allihopa! hoppas allt är bra med er, med mig är det bara bra, lite förkyld men jag överlever! i eftermiddag har jag bara taigt det lugnt, pluggat en hel del då vi har en ganska stor inlämning på söndag. och kolla vad jag gjorde igår! jag hittade en gamla jeansjacka som jag klippte så äntligeeen har jag en jeansväst, grymt!!! nu ska jag fortsätta plugga vidare och äta min ben & jerry glass! :) ha det grymt så hörs vi så snart jag hinner blogga igen, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Personal Jay

Sv: tack så mycket cornelia! :D

2011-10-14 @ 16:16:50
URL: http://personaljay.blogg.se/
Postat av: Rita

ÄSCHH DÅÅÅ, VADÅÅÅ jag ser ingen skillnad är ju skitsnygg?



Fast jag förstår dig, du jämförde mig med din väst och ja förstår att jag ser hängig ut!! NIIICE :D

2011-10-15 @ 09:05:08
URL: http://thoughtsofrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback