my smile isn't going to turn into a frown because whatever you say wont bring me down

foto & redigering: jag
har pluggat franska, engelska och lite so sen jag kom hem från skolan. tog på myskläder och trodde att jag skulle ta det lugnt i eftermiddag och fortsätta att plugga men om klockan hav 7 är det samling ute i vinberg och sen åker vi upp mot ullared för att möta ätran i världens jävla blåsväder, men det får gå ändå! det passade bra eftersom att jag är så sjukt sugen på att spela eftersom våra träningar och våra matcher har varit inställda i typ två veckor, vattensjuka planer tack vare regnet... nej, nu måste jag packa och ta något att äta, ha det bra, pusshej!

Kommentarer
Postat av: / pferd

wonderful picture gabriella! <3

2011-09-07 @ 19:16:25
Postat av: Matilda

Rösta gärna på min bild!



http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-matilda-falkenberg-en-harlig-blomma

2011-09-13 @ 14:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback