Den fjortonde juli


Hej allihopa! Nu var det ett tag sen jag skrev här sist, hittade dock ett inlägg från förra veckan som jag hade glömt och publicera... Men jaja, det är försent att göra något åt det nu. Det har hänt massa saker den senaste veckan, tänkte göra ett inlägg med bilder så ni får se vad som har hänt. Igår var jag på Kräftfestivalen med en massa goa personer och det är där jag kommer befinna mig även ikväll! Har också varit ute och gått med Lina och hunnit fota lite idag. Ska strax gå ut och spela lite fotboll med min bror och vid sju åker jag ner till Lina för att äta lite sedan bär det av till Glommen, puss!


Kommentarer
Postat av: linnea

så fin cornelia!

2012-07-17 @ 22:04:14
URL: http://linneaaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback