Den tjugonionde december

Nio dagar sen sist. Det var ju ett tag sen. Mycket har hänt de senaste dagarna och jag får väl börja med säga God Jul!! Lite sent kanske men vad gör det?! Hoppas ni hade en underbar julafton!! Det hade i alla fall jag. Mys med fina släkten, god mat och mycket fina julklappar. Juldagen och annandag jul innehöll släktingar, julmat och lite mer julmat. Är det juletider så är det. Resterande dagar fram till idag har jag spenderat med fina vänner. Myskvällar och shopping i Halmstad. Underbara vänner. Nu ligger jag i sängen hemma hos min fina pojkvän som just nu är ute på lite äventyr men han är nog hemma vilken sekund som helst och då blir det chips och dipp. Mmmmm, söndagslyx!!! Imorgon är det tänkt att jag ska övningsköra och gå en sväng på stan. Sov så gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback