Måndag, måndag, måndag och måndag

Förra veckan var full av skola, där vi också hann med en inspirationsdag i Varberg och en hel del plugg.. Men med en go klass tar man sig igenom veckorna utan problem! I fredags var jag hos Fanny med lite goa brudar, badade tunna i flera timmar och bara myste. I lördags tränade jag och på kvällen kom Oskar hit, kände mig lite hängig så vi kollade på film, bara låg och pratade sen somnade vi hyffsat tidigt. Igår var det en lugn dag.. Mat hos mormor och morfar, en del plugg sen vidare till min pojke där jag spenderade kvällen och natten. Idag har jag bara varit i skolan, firade Felix födelsedag på Falkmanska med en fet kycklingbaguette, underbart! Imorgon blir det träning och plugg, prov på torsdag och fredag. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback