Den tjugotredje juni

Hej alla fina! Min fina pojke lämnade mig för en liten stund sen och sedan dess har jag bara hunnit äta och just nu försöker jag ladda upp lite inför kvällens match mot Tvååker/Galtabäck. Är riktigt sugen på att spela idag så vi får hoppas på att det går vägen för både mig och laget idag. Med två vinster i bagaget har vi stor press på oss och vi måste vinna idag för att hålla oss kvar i striden så att säga, hehe. Min midsommar bestod av cykelturer i regnet, fina vänner, tappade kransar, idiotiska människor, en polkagris, en jävla massa bilder och en lååååång natt. Ska alldeles strax packa väskan så att jag har det gjort sedan blir det lite maod, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback