För den enda vägen uppåt nu är ner

Heeeej!! Det var inte igår jag skrev här alltså.. Livet flyter på och all min tid lägger jag på mina underbara vänner, min pojkvän, skolan och fotbollen. Hade tänkt att börja blogga lite smått igen, när det finns tid för det och när jag har lust. Önska mig lycka till, en fet jävla lyckospark i röven, tack!! Igår var det hur skönt väder som helst så min eftermiddag tillbringade jag med mina brudar ute i solen, perfa!! Idag har min skoldag bestått av att springa hela 11 kilometer!!! Med två överansträngda vader, en fin början på benhinneinflammation och glömd astmamedicin trodde jag aldrig att jag skulle klara det, men det gjorde jag!! Det enda jag ska göra nu är att ligga i min säng och vila tills jag ska träffa min babes ikväll. Fotbollsmatch imorgon och Gränna med min favorit resten av helgen, perfekt! Vi hörs snarast, puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: kajjan

tjohooo

2013-05-09 @ 00:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback