2014

Hur har ditt 2014 varit?
Det har varit ett fantastiskt år innehållande både med- och motgångar. Det finns inte särskilt mycket att klaga på då den övervägande delen av året har varit så himla bra. Jag har fått uppleva saker som jag aldrig trodde att jag skulle få uppleva. Ett år av lycka helt enkelt.
 
Vart reste du under 2014?
Jag har under året gjort ett fåtal resor, små som stora. Den första större resan gjorde jag i april tillsammans med familjen Oskar. Vi var i Hundfjället och åkte skidor ett par dagar. Magiskt.  Den andra större resan var Rhodos, där jag befann mig en vecka med världens bästa tjejer. Obeskrivligt bra. Jag har även bott på hotell i Göteborg med Oskar ett par gånger under året. Så mysigt. 
 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Här svarar jag samma sak som förra året: Att jag får ha så fina människor runt om mig. Tjugofyra timmar om dygnet. Varje år. 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och mat.
 
Vilket datum från 2014 kommer du aldrig att glömma?
Det finns så många datum från detta år som är värda att nämnas. Men jag kommer alltid att minnas den sjuttonde augusti till den tjugofjärde augusti, då jag befann mig på Rhodos med mina bästa vänner. Vilken underbar jävla vecka alltså. 
 
 
Vilka låtar kommer att påminna dig om 2014?
Rather Be - Clean Bandit, Waves - Mr. Probz, Gold Dust - John Newman, Svarta duvor och vissna liljor - Kartellen, Summer - Calvin Harris, Electric Feel - MGMT, Riptide - Vance Joy, Cut your teeth - Kyla La Grange, Stolen Dance - Milky Chance, Prayer in C - Lilly Wood and The Prick, Arlanda - Niello, Salsa Tequila - Anders Nilsen, Blame - Calvin Harris, I'm an Albatraoz - AronChupa, Sooner och Later - Adrian Lux, Gold - Gabriel Rios, Outside - Calvin Harris, Partypatrullen - Mange Schmidt, Samsara - Martin Tungevaag, UFO - Vigiland och slutligen Firstone - Kygo. Det finns så många låtar som kommer att påminna mig om 2014, därför får ovanstående räcka.
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Den tjugonde mars, som var en torsdag, vaknade jag upp brevid den finaste jag vet. Jag åkte till skolan där jag möttes av gratulationer i mängder. Så roligt. På eftermiddagen åkte jag hem till Lisa, där fika och världens finaste födelsedagspresent väntade. Jag fick en biljett till Håkans konsert på Ullevi den sjunde juli. Dröm alltså. Världens finaste Lisa och Linnea. Den resterande delen av dagen umgicks jag med Oskar, familjen och fotbollslaget. Jag hann nämligen träna fotboll innan mina fina 18-årsdag var över. Så tacksam.
 
Var du kär i år?
JAAAAA!!!!
 
 
Gjorde du någonting i år som du aldrig gjort förut?
Jag skaffade mitt första helgjobb någonsin.  
 
Vad fick dig att må bra?
Min bästa Oskar, min familj och mina vänner. Utan tvekan. 
 
 
Vad önskar du att du hade gjort mer?
Tränat. Det har dock varit svårt då jag har hostat och varit förkyld i princip hela året. Jag hoppas på ett friskt 2015, fullt med fotboll och annan träning. Jag mår ju så bra när jag får träna. Jag längtar till den tolfte januari då fotbollen äntligen drar igång igen. Åh!!!
 
Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Det bästa jag fick uppleva i år var bland annat den oslagabara veckan på Rhodos, Håkans fina konsert på Ullevi och skidresan i april. Jag tog även körkort, vilket utan tvekan var en av årets bästa händelser. 
 
 
Vad är planerna inför 2015?
Lite kortfattat: Åka skidor, ta studenten (SÅ SJUKT!!!), skaffa ett jobb och möjligtvis resa.
 
Har du några nyårslöften inför 2015?
Ja, jag ska plocka fram min dammiga systemkamera och föreviga allt som är möjligt. Det får bli mitt nyårslöfte.

Kommentarer
Postat av: Lisa

SÅ FINT!!!! och bra omgg. perfekt nattläsning såhär 05:36 <3

2015-01-01 @ 05:36:25
Postat av: Emma

Ååh jaaa håller med ovanstående!! Va fint, love you<333

2015-01-02 @ 13:54:06
Postat av: Connie

BÄSTA NI!!!!! ♡♡♡

2015-01-02 @ 16:45:41
URL: http://corneliapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback