Alla hjärtans dag

Jag hade en jättemysig alla hjärtans dag med min fina grabb. Efter skolan i fredags tog vi tåget upp till Göteborg där shopping och en hotellnatt stod på schemat. Vi bodde på Scandic Europa som ligger precis intill Nordstan, himla fint var det!!! Efter en hel eftermiddag av shopping var jag och min förkylning ganska utmattade så vi bestämde oss för att köpa med oss mat till hotellrummet. Det funkade utmärkt det med! Resten av kvällen tog vi det bara lugnt och sedan somnade vi ganska tidigt. Klockan ringde vid nio och vi gick upp och åt en gudomlig hotellfrukost innan vi var tvugna att ta tåget hem då jag skulle spela cup. Trots denna tidiga och stressiga morgon hade vi det underbart!!! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback