Nyårsafton

Hade en underbar nyårsafton med massa goingar. Började kvällen med förfest hos Isabelle med fjorton goa tjejer. God mat och mycket skratt!!! Vi begav oss sedan till Oliver där det var fullt ös. Fullt med känningar och go stämning. Perfekt. Hade riktigt kul fram till tolvslaget då jag välkomnade det nya året med mina kära vänner, champagne och en puss från Linis. Var inte på topp under kvällen så klockan ett kände jag att det räckte för min del, så mamma kom och hämtade mig och Lina. Väl hemma tryckte jag i mig lite oxfilé med klyftpotatis och sås. Gick och lade mig och sov någon timma innan jag vaknade av att Oskar ringde. En timme senare dök han upp, så jag fick trots allt min nyårskyss från honom med. Lite sent kanske, men det gjorde absolut ingenting. Klockan halv fyra var vi äntligen i sängs och det var underbart att få somna i hans famn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback