Tisdag

Jag vill blogga, så himla gärna, men tiden räcker inte riktigt till just nu. Jag försöker ta vara på sommarlovet, precis som alla andra år, så därför brukar det vara tomt här under några veckor varje sommar. Förra veckan hann jag med att jobba i sju dagar, mysa med fina människor och ta körkort, så himla skönt!!! Äntligen!!! Nu är jag precis hemkommen från Vinåvallen där jag tränade lite fotboll tillsammans med Rebecca. Det gick faktiskt helt okej trots en stukad fot och alla dessa jävla hostattacker. Kvällens planer är lite oklara men jag ska i alla fall träffa mina kära kompanjoner Lisa och Linnea. Nu hade jag tänkt att städa mitt rum och prata lite med min babe, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback