En måndag full av sjukdom

När jag vaknade imorse var inte kroppen på min sida, värk i både huvud och kropp. Jag har alltså varit hemma från skolan idag, legat och kollat film i sängen hela dagen. Det var välbehövligt för nu mår jag bättre och förmodligen blir det skola imorgon. Nu var det ett tag sedan sist och jag kan lova att det har hänt en massa kul, vi får helt enkelt se om jag slänger upp lite bilder från de senaste dagarna. Nåväl, igår spelade jag min fjärde träningsmatch för året, denna gång mot Hyltebruk. En tuff och rolig match där vi segrade med 2-1. En jäkligt go vinst!!! Nu tänkte jag borsta tänderna innan jag sätter på en mysig film och kryper till kojs. Vi hörs snarast, puss och godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback