Stockholm

Jag har sedan i torsdags befunnit mig i huvudstaden, där det huvudsakliga syftet var att fira min lille sysslings åttonde födelsedag. Vi har, utöver allt födelsedagsfirande, bland annat åkt båt till Vaxholm där en mycket god buffé serverades ombord, åkt en sightseeingtur i form av en buss som förvandlades till en båt, besökt gamla stan och ätit god glass samt shoppat på Drottninggatan. I lördagskväll mötte jag spontant upp mina gamla klasskompisar Axel och Viktor, som numera bor och pluggar i Stockholm. Jag fick se Axels fina lägenhet på Gärdet, innan vi tog tunnelbanan in till centrum och tog en kaffe på Espresso House. Så mysigt! Nu sitter jag, tillsammans med mitt resesällskap - pappas moster och hennes man, på flygplanet hem till västkusten. Nu väntar en hektisk vecka hemma innan jag återigen sitter på ett flygplan, då med destination Cypern tillsammans med mitt hjärta. Puss!!! 

Kommentarer
Postat av: Ida - foto & häst

Åh så fina bilder! :D

2015-08-24 @ 15:30:07
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback