Interior

Framtidsdrömmar.
 
Imorgon är det fredag, vilket innebär helg. En efterlängtad sådan. Imorgonkväll ska jag och Oskar åka en sväng till Gekås för att införskaffa oss lite nödvändigheter inför helgens bravader. Vi ska även, om planerna går som vi vill, äta på något mysigt ställe. En mysig fredagskväll. På lördag ska vi fira vår fina Emma genom att ännu en gång ta Bratt med storm. Hehehe. Jag känner på mig att det kommer bli en bra helg! Jag tänkte alldeles strax avrunda, men innan dess vill jag passa på att gratulera min fina vän Emma på hennes nittonde födelsedag. Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Taaack vännen min!!! Love you <3

2015-01-23 @ 20:33:25
URL: http://nouw.com/emmahallgren
Postat av: Isabella

Svar: jag samarbetar med sheinside, men just därifrån har jag aldrig fått någon tullavgift hem :) kram

2015-02-03 @ 16:04:51
URL: http://tinkerbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback