En onsdagsmorgon

En mysig morgon
 
Jag är tillbaka!!! HEJ! Det har ekat tomt här under ett par månader, men jag antar att det är så det blir när livet bestämmer sig för att komma emellan. Det ska bli så kul att få börja publicera lite inlägg här igen, men det ska framförallt bli roligt att visa er alla bilder jag har liggandes på datorn. Nåväl, imorse tog jag en lång och välbehövlig sovmorgon. Jag gjorde sedan en mycket god banan, mango- och spenatsmoothie till frukost. MUMS! Den resterande delen av dagen har jag spenderat med Alex och Fia innan jag begav mig till Vinåvallen för att träna fotboll. En lugn men effektiv dag. Nu ska jag krypa ned bredvid Oskar, som ligger och sover i rummet intill. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: ELIN WAHLBERG

så mysiga bilder! :)

2016-04-17 @ 11:32:27
URL: http://ELINWAHLBERG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback